Bilete / Valabilitate / Rezervari

1 Biletul de calatorie este nominal, nu poate fi transmis altei persoane si trebuie sa fie prezentat la cererea personalului firmei sau a autoritatilor abilitate sa faca controale.

2 Biletele (cu exceptia celor platite on-line), fara stampila agentiei emitente sau fara data emiterii nu sunt valabile.

3 Valabilitatea biletului incepe din ziua plecarii inscrisa pe bilet.

4 Renuntarea la calatorie si returnarea biletului nu poate fi facuta decat la agentia care a emis biletul, cu respectarea regulamentelor aplicabil in astfel de cazuri.

5 Orice modificare a datei de calatorie trebuie anuntata la agentia unde a fost cumparat biletul sau la agentia SC EDMEEA TRANS , platindu-se taxele pentru aceasta operatie, acolo unde este cazul, conform “Regulamentului privind anularea, reprogramarea si returnarea contravalorii biletelor de calatorie”.

6 Valabilitatea biletelor dus-intors incepe cu data plecarii in calatorie inscrisa pe bilet.

7 Rezervarea locului pentru intoarcere pentru biletele dus-intors (OPEN) este obligatorie si trebuie facuta cu cel putin 7 zile inainte de data calatoriei de intoarcere.

8 SC EDMEEA TRANS   nu garanteaza existenta locurilor libere in data dorita de calator si nu va fi in nici un caz responsabila pentru daunele suferite de calator din pricina imposibilitatii efectuarii calatoriei la data dorita de calator.

9  Pentru biletele achizitionate dus-intors, programarea pentru retur se face cu cel putin 7 zile inainte de plecare la biroul SC EDMEEA TRANS SRL .

ATENTIE: In perioada sarbatorilor confirmarea de retur se face cu 30 zile inainte de plecare.

10 In caz de rezervare a locului pentru calatoria de intors odata cu emiterea biletului, calatorul trebuie sa confirme data de intoarcere in aceleasi conditii ca la pct. 9

11 Rezervarea pentru biletele cu preturi promotionale si cu data fixa de intoarcere nu se poate modifica si nu se restituie contravaloarea calatoriei de intors daca aceasta nu este efectuata in perioada valabilitatii biletului.

12 Transportatorul si agentiile sale isi rezerva dreptul de a vinde locurile neconfirmate.

13 In cazul reprogramarii datei calatoriei pe teritoriul altor state, se vor aplica regulamentele si taxele de administrare locale.

14 Numai agentia si personalul EDMEEA TRANS sunt abilitate sa faca modificari pe biletele de calatorie.

15 Pentru biletele de pensionari si copii la care se acorda reducere, pasagerul este obligat sa se prezinte la imbarcare cu dovada pentru care i se face reducerea (cupon pensie, copie pasaport sau act de identitate).

 

Pierderea biletului / Anularea / Reprogramare/ Despagubiri

 

1 Biletele pierdute, distruse sau furate nu se inlocuiesc, nu se vor emite duplicate, iar calatorul nu poate fi despagubit in astfel de cazuri.

2 In cazul pierderii, distrugerii sau furtului biletului de calatorie, este recomandabil ca pasagerul sa aiba o asigurare pentru astfel de cazuri. Daca un bilet, crezut a fi pierdut, furat, distrus, este prezentat dupa cumpararea unui nou bilet, contravaloarea “vechiului” bilet va fi returnata calatorului, mai putin o taxa de administrare.

3 Valoarea penalizarilor in cazul anularii, reprogramarii sau returnarii calatoriei, sunt prevazute in “Regulamentul privind Anularea, Reprogramarea si Returnarea contravalorii biletelor de calatorie”.

4 In nici un caz sau situatie invocata, pasagerul nu poate primi inapoi mai mult de100 % din valoarea biletului de calatorie.

5 Pretul biletului este conform tarifelor in vigoare din ziua emiterii.

6 Calatorul trebuie sa verifice daca biletul are numarul corespunzator de file in momentul cumpararii sau la returnarea acestuia de catre echipajul autocarului dupa efectuarea controlului.

7 Biletele promotionale si ofertele speciale au conditii diferite in ce priveste anularea, returnarea si reprogramarea.

8 Cererile de returnare, cererile de despagubire si/sau reclamatiile privind efectuarea calatoriei se vor depune in scris la sediul EDMEEA TRANS din Romania sau la agentia  unde a fost cumparat biletul intr-un interval de maxim o luna de la data plecarii trecuta pe biletul de calatorie in cazul biletelor dus si a biletelor cu data fixa de intoarcere, si maxim 6 luni in cazul biletelor dus-intors OPEN.

9 O rezervare de intoarcere la care pasagerul nu s-a prezentat la imbarcare , si nu a anuntat in prealabil cu 48 ore modificarea sau renuntarea la calatorie atrage dupa sine anularea biletului de intoarcere, fara drept de reprogramare sau despagubire a pasagerului

 

Bagaje

1. Geanta cu documente si geanta cu mancare poate fi luata in autocar ca bagaj de mana. Bagajele de mana trebuie depozitate in spatiile speciale din autocar,  nu pe sub scaune sau pe intervalul dintre ele.

2. SC EDMEEA TRANS nu isi asuma nici o responsabilitate pentru/ sau in legatura cu transportul bagajelor de mana. Acesta revine in intregime calatorului in afara cazului in care deteriorarea este din vina transportatorului si poate fi dovedita de pasager.

3. SC EDMEEA TRANS  SRL  nu este responsabila in cazul pierderii sau deteriorarii de bunuri ca: bani, aur, argint, bijuterii, lucrari de arta sau alte obiecte de valoare cum ar fi camerele foto, video, computere, etc., aflate in bagajul de mana al pasagerilor.

4. Responsabilitatea pentru furtul, pierderea sau deterioarea bagajelor transportate in cala de bagaje, altele decat bagajele de mana, revine SC EDMEEA TRANS SRL  sau companiei autorizate de catre aceasta sa efectueze transportul, numai in cazul in care acestea se produc din neglijenta intentionata a echipajului autocarului, care va trebui dovedita de reclamant, si numai in limita a 200 Euro, cu exceptia bunurilor mentionate la pct. 5.3.

5 Pasagerii au obligatia sa depuna orice reclamatie referitoare la pierderea/furtul sau deteriorarea bagajelor, imediat dupa sosire. Orice reclamatie ulterioara nu va mai fi luata in considerare.

6 Este recomandabil ca pasagerul sa detina o asigurare a bagajelor pentru astfel de cazuri.

7 In tariful biletului sunt incluse 50 kg de bagaj (1 sau 2 genti cu dimensiunile 70/40/20 cm), care se vor depozita in compartimentul pentru bagaje al autocarului, precum si un bagaj de mana de maxim 5 kg (poseta, rucsac), care se poate lua in interiorul autocarului. Nu se considera bagaj de cala (cele 50 kg) aparatura electronica, electrocasnica, biciclete, cauciucuri si obiecte voluminoase. Acestea sunt considerate colete si vor fi calculate EDMEEA TRANS  isi rezerva dreptul de a refuza la transport aceste colete daca nu sunt ambalate corespunzator.

8 Nu este permis transportul animalelor cu exceptia cainilor insotitori pentru persoanele nevazatoare. In acest caz, calatorul trebuie sa anunte acest lucru in momentul rezervarii calatoriei. Calatorul trebuie sa cunoasca legislatia legata de trecerea frontierei cu animale de companie. Tariful de transport pentru cainii insotitori pentru persoanele handicapate este acelasi cu cel pentru copii intre 2 - 12 ani.

9 Este strict interzis ca bagaje, transportul de droguri, substante explozive sau toxice, arme, munitie, tuburi de oxigen sau gaz, butelii sau orice alte substante caustice periculoase, a operelor de arta de patrimoniu fara autorizatiile necesare, precum si alte obiecte si substante prin care se incalca legile in vigoare pe teritoriul Romaniei sau al altor state.

10 Toate bagajele trebuie sa fie etichetate astfel incat sa se vada clar cui apartine acel bagaj.

11. In cazul neachitarii de catre calator a contravalorii calatoriei sau a altor obligatii ce ii revin fata de SC COMATI PSG SRL  sau compania autorizata de catre aceasta sa efectueze transportul, SC EDMEEA TRANS SRL are dreptul sa retina total bunurile incredintate spre a fi transportate.

 

Intarzieri / Anulari / Modificari

1. SC EDMEEA TRANS SRL nu isi asuma nici o responsabilitate pentru intarzierile curselor si/sau pentru  pierderile suferite de catre calator, ca urmare a acestor intarzieri. Orele de sosire depinzand de timpul de asteptare din granite si de pe sosele.

2. SC EDMEEA TRANS SRL are dreptul, oricand, sa anuleze o cursa in cazul amenintarii sau existentei unui razboi, conflict armat, atac terorist, blocada, greva, conditii meteorologice nefavorabile, miscari sociale, probleme tehnice ale autocarului sau alte circumstante ce ar putea fi un impediment pentru efectuarea calatoriei.

3 Transportatorul isi rezerva dreptul de a modifica tarifele sau orarele de circulatie, cu anuntarea prealabila a pasagerilor.